Kom i gang med Google Adwords

Overvejer du at annoncere på Google? Nu kan du prøve det helt gratis.

Jeg kan hjælpe dig i gang med annonceprogrammet Google Adwords. Jeg sætter en ny, lille annoncekampagne op for dig, og samtidig får du en gavekupon fra Google. Det koster dig altså ikke noget at komme i gang og prøve.

Gavekuponerne gælder dog kun til en nye konto i Google Adwords.

Målrettet annoncering

Adwords er annoncer, der dukker op sammen med en søgning i Google. Det er en meget præcis måde at nå de brugere på nettet, der interesserer sig for dit område.

Du vælger selv, hvilke søgninger dine annoncer skal ligge sammen med. Når man klikker på din annonce, bliver man ledt til en relevant side på din hjemmeside. Du betaler kun for hvert klik. du får på en annonce.

Gratis i gang med en standardkampagne

Du får en standard kampagne med 2 annoncer og ca. 10 relevante søgeord eller søgekombinationer. Efter et par uger kigger vi på resultaterne og så kan du bestemme, om du vil stoppe eller fortsætte med betalte annoncer.

Jeg skal så bruge ca. 2 arbejdstimer på at justere og optimere din annoncekampagne og evt. din hjemmeside, så den er klar til at tage imod flere besøgende.

Du bestemmer selv dit budget

Du bestemmer selv, hvor meget du vil bruge på at annoncere, fx. med et fast beløb pr. dag eller en øvre grænse for klik-prisen.

Med statistik kan vi hele tiden følge med i, hvilke søgeord og annoncer, der virker bedst. Dermed kan vi hele tiden justere og optimere, når det er nødvendigt. Vi kan også tilføje flere annoncer eller andre kampagner, hvis du får behov for det.

Skriv til Henrik Isen om Google Adwords

Kontakt mig





Større formular?

Google Adwords kort fortalt

  • Du betaler pr. klik. Du betaler kun, når der bliver klikket på din annonce
  • Når en relevant målgruppe. Dine annoncer bliver vist ud for søgeresultaterne, når potentielle kunder søger på de søgeord, som du har valgt. Er du fx frisør i København kan du vælge, at din annonce skal vises, når nogen søger på “frisør København” og “klip København”
  • Kontroller dine omkostninger. Du bestemmer selv dit budget, og hvor meget du vil betale per klik
  • Effektiv rapportering, AdWords lader dig se og analysere dine resultater døgnet rundt.